Hvad vil du vide? / Homofili

Homofili

 
Homo seksualitet (mand+mand eller kvinde+kvinde)
 
Er noget der kan sættes fri for.
 
Mennesket er ikke skabt til denne form for seksualitet, da det ikke kan føre slægten videre som det var meningen ved skabelsen.
 
Mennesket er skabt som mand og kvinde for at føre slægten videre.
Hvornår homo seksualitet første gang begyndte, er der ikke nogen der kan fortælle.
 
I den her tid vi lever i, i dag, har ikke været set siden Sodoma og Gomora blev udryddet fra jordens overflade.
I Bibelen er denne tid som vi lever i, et stort tegn på at vi lever i de sidste tiden, inden Jesus kommer igen.
Der er nemlig sagt at i de sidste tider skal det være på jorden, som det var i Sodoma og Gomora´s tid, det er det samme der skete i disse to byer, hvor der var en masse homofile der gjorde som de havde lyst til, og det var ikke småt med ondskabsfulde ting de udførte.
 
De havde taget magten i byerne og om aftenen havde de nogle kæmpe fester, som indebar at hele byen (også udenfor) ikke kunne undgå at se og høre hvad der foregik af udskejelser.
Hvis det var i dag ville de hedde Gay parade, en gay fest ligesom i København og Berlin.
 
Heldigvis er det som sagt noget, som disse mennesker kan sættes fri for, ved at bede i Jesu Kristi navn, det er ikke en sygdom som mange påstår, men det er noget der skyldes åndsmagter, der piller med menneskers selv-opfattelse af sig selv.
 
Der er visse ting, som for den skabende Gud, er en vederstyggelighed, det betyder at det er noget som før Jesus kom, ganske enkelt ville blive udryddet fra jordens overflade, ligesom de to byer Sodoma og Gomora, der stort set var blevet overtaget af de homofile, der festede og gjorde forfærdelige udskejelser, hvor ingen var i sikkerhed indenfor bymurene.
I dag kaldes det for gay-fester som f.eks. Gay-parade i København og Berlin og andre byer rundt i verden.
 
Heldigvis er det en nådig Gud, der er villig til at tilgive og udfri sådanne mennsker fra denne besættelse, det er en besættelse, da det ikke er en sygdom. Og den nåde kom til udtryk, da Jesus var villig til at dø på et kors, for at sætte mennesker i frihed for trældom.
 
Jesus er kærlighed i fuld vigør, og derfor bliver homofile ikke bare udryddet fra jordens overflade, fordi de skal have en mulighed for at kunne vende sig fra denne livsførelse og blive sat i frihed, i Jesu Kristi navn.
 
OBS...
 
Dette er noget der gælder alle mennesker, uanset om det er homofili, pædofili, biseksualitet (har sex med begge køn) og andre former for udskejelser, der er altid mulighed for tilgivelse og blive sat fri for de åndsmagter, der styrer sådanne mennesker, som ikke bare selv kan stoppe med det de gør.
Igennem Jesus Kristus er det muligt, faktisk den eneste mulighed for 100% frigørelse fra denne trældom.
 
Det er også muligt for de mennesker, der har et problem og som føler de er skabt i den forkerte krop, at blive sat fri fra denne tankegang og finde ro med sig selv, gennem mødet med Jesus Kristus.
Vi mennesker bliver nu èn gang født i den krop, som det var meningen fra starten, inde i livmoderen, det er eller har aldrig været en tilfældighed, det har et bestemt formål, hvad enten det føles rigtigt eller forkert.
Håber at du, som har det sådan finder ro og trøst hos Jesus Kristus og kommer på plads igennem livet med ham; der er den kærlige frelser og vejen til Gud, der har sat skaberværket igang.
 
 
Tak og lov for at Jesus var villig til at gå korsets vej og ofre sig selv, for uden det, var det slet ikke muligt for noget menneske, at blive frelst og sat i frihed for trældom og sygdom og slet ikke muligt at blive fri for trældommens løn, som er at leve i Helvedet og ikke i Himmelen, begge steder noget der indtræffer efter legemet dør her på jorden... det er ånden og sjælen der lever videre disse steder, da det er ånden, der kommer i kontakt med Gud igennem frelsen ved troen på Jesus Kristus.
Ånden og sjælen er uforgængelige og går aldrig i opløsning. 
 
I Himmelen kommer kun de mennesker der har været villige til at tro på Jesus Kristus og blevet sat fri for trældommens løn, som er døden, en evig adskillelse fra Gud og Jesus i Himmelen.
 
Det evige liv er allerede begyndt når mennesket bliver født på denne jord, men det er kroppen der har sine begrænsninger og derfor er det at mennesket dør fra denne jord og senere lever videre i Himmelen eller Helvedet: når Jesus har været her for at dømme levende og døde for deres liv her på jorden.
 
Gode gerninger kan ikke frelse dig; kun troen på, og livet med Jesus Kristus frelser dig fra dommens dag.
Dvs. at det er af ren og skær nåde og ikke andet som vi kan gøre os fortjent til med vores livsførelse, så hvert enkelt mennesker skal virkelig tænke over sine beslutninger her på jorden, for de har indvirkning på hvor livet skal tilbringes efter kroppen dør.
 
 
Guds fred...eller evig fordømmelse...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hvem er Jesus Kristus, kun en profet som Qur'an (Islam) siger eller Gud i kød som Ny Testamente (Kristendom) siger?