Bøn

 
Er hvor man henvender sig personligt til Gud og Jesus, med sine tanker, ønsker og tak m.m.
 
Her kommer det ikke an på om du føler Jesus eller Guds nærværd, for de er der altid og hører og ser alting, til enhver tid.
Det er også derfor at man kan kommer frem med alle sine bekymringer eller problemer.
(Husk at intet er for meget eller for lidt)
 
Om vi føler at Gud og Jesus er med os, afhænger af vores skiftende sindsstemninger, af omstændighederne eller af de rene tilfældige oplevelser i hverdagen.
Men du skal vide at Gud og Jesus ikke er afhængige af vores sindsstemning, omstændighederne og tilfældighederne.
 
Gud og Jesus har lovet at være med hvert enkelt menneske, og det alle dage indtil verdens ende.
Derfor er de også ét med os i inderlig kærligt fællesskab, vi skal bare henvende os til dem personligt i inderlig hengivenhed og det ligemeget om vi mærker deres nærværd eller ikke gør, Gud og Jesus er der altid; på alle tider af døgnets 24 timer.
 
Der er tilgivelse for alle de forkerte ting der er sket i løbet af dagen eller over en længere periode, det vigtigste er at henvende sig personligt med de ting der er sket i ord eller handling.
Og om det er muligt; få det gjort op med hvert enkelt menneske, det er ligeså vigtigt.
 
Guds fred
Hvem er Jesus Kristus, kun en profet som Qur'an (Islam) siger eller Gud i kød som Ny Testamente (Kristendom) siger?